077-9975383

אודות ד”ר גיא שלום

ד”ר גיא שלום, רופא מומחה לרפואת עור ולטיפולי אסתטיקה רפואית, סיים לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון בהצטיינות ומומחה ברפואת עור מבית חולים סורוקה.
עבד כרופא בכיר בביה”ח סורוקה במחלקת עור בין השנים 2016-2017 וכיום מנהל רפואי של שרותי רפואת עור אונליין של קופ”ח כללית ועובד כמומחה לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ולאומית ביבנה, וכרופא עצמאי ובהסדר עם חברות הביטוח בקליניקה הפרטית.

“הגעתי לתחום של רפואת עור, ממקום של מצוינות. תמיד שאפתי למצוינות ובזמן שירותי הצבאי החלטתי לעבור מתחומי ההנדסה והמדעים הראליים, לתחום הרפואה כי רציתי לעבוד עם אנשים. התקבלתי לכל אוניברסיטה אפשרית ובחרתי באוניברסיטת בן גוריון, משום שהיא דוגלת בגישה הוליסטית אשר שמה את המטופל במרכז.

בחרתי בתחום של רפואת עור משום שלדעתי, אין דבר יותר מסקרן ומספק, מאבחון הבעיות והמחלות של המטופל כבר במבט מהיר.

לאחר סיום לימודי רפואת עור בהצטיינות, התמחיתי בבית חולים סורוקה, בו עבדתי גם כרופא בכיר במשך מספר שנים. במקביל הרצתי באוניברסיטת בן גוריון בה אני מרצה עד היום.

בשנת 2014, קופת חולים “כללית” פנתה אלי שאקים ובהמשך אנהל עבורה שירות “רופא עור אונליין”. זהו מערך שלם ומורכב של רפואת עור שניתן באמצעות האינטרנט ע”י עשרות רופאי עור מומחים, אנשי צוות מתפעלים ומוקד תפעול, באמצעותו המטופלים של קופת החולים יכולים להתייעץ עם רופא באמצעות שיחת וידיאו אונליין כל ערב. לאחר שנתיים של תכנון השירות יצא לדרך בסוף שנת 2016, וכיום אני מנהל אותו בהצלחה רבה. לצד כל הפעילות הזו, אני שותף מוביל בשלושה מיזמי סטארט אפ בתחומי עור שונים, כרופא ומדען ראשי.

מכל הפעילויות בהן אני עוסק, הדובדבן שבקצפת מבחינתי, הוא קבלת המטופלים במרפאה הפרטית שלי בנס ציונה, בה יש לי מגוון שלם של טכנולוגיות עשירות, הנותנות מענה לכל בעיה אפשרית בתחום בו אני עוסק, שם אני מלווה אותם לאורך המסע המרתק והסבוך מתחילתה של הבעיה ועד החלמה מלאה.”

נסיון אקדמי

2018
השתלמות ברפואת עור וטיפולי לייזר מתקדמים, כנס האקדמיה האמריקאית לרפואת עור, סן דייגו, קליפורניה, ארה”ב
2017
השתלמות ברפואת עור, קורס דרמוסקופיה, הגישה לאבחון וטיפול בסרטן עור, כנס האקדמיה האמריקאית לרפואת עור, אורלנדו, ארה”ב
2016
השתלמות ברפואת עור כירורגית, כנס האקדמיה האמריקאית לרפואת עור, וושינגטון, ארה”ב
2015
השתלמות ברפואת עור אסתטית, כנס האקדמיה האמריקאית לרפואת עור, סן דייגו, קליפורניה, ארה”ב

ניהול מערכות בריאות אוניברסיטת בן גוריון

התמחות ברפואת עור, בי”ח סורוקה

פרסים:

שייכות לאיגודים:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​