077-9975383

טיפול באמצעות גורמי גדילה לנשירת שיער

pic-05

טיפולי הזרקת פלזמה עשירה בטסיות

השיטה מבוססת על הפקת נוזל העשיר בחומרי גדילה ותאים מיוחדים מתוך דגימת דם הנלקחת  מהמטופל עמו. חומרי גדילה אלו הם למעשה חלבונים שמטרתם תיקון רקמות פגועות ויצירת רקמות חדשות והתאים המיוחדים הם טסיות (תרומבוציטים) אשר אחראיות לייצור חלק משמעותי מאותם חומרי גדילה. תהליך ההפקה של הנוזל הטיפולי מדגימת הדם הינו מוגן פטנט, ודורש ציוד רפואי מיוחד המותאם למטרה זו. בנוזל המופק המיועד לשיער, ריכוז חומרי הגדילה והתאים המיוחדים הינו פי 7 מריכוזם הרגיל בדם ובכך הזרקתם מסייעת לעצירת תהליך ההתקרחות. כאשר התאים מוזרקים לעור, מתחיל תהליך שפעולם שתוצאתו הפרשת עוד חומרי גדילה שתפקידם הוא לעורר צמיחה ברקמות שונות. בהזרקה זו לעור נגרמת צמיחת שיער באופן ישיר ועקיף ובכך נעצר תהליך ההתקרחות- זקיקים “חלשים” ומנוונים מקבלים איתות גדילה מחודש ובכך תהליך נשירתם עוצר, ומתחיל תהליך גדילה מחודש.

התהליך נועד לעצירת נשירת שיער והתקרחות באזורים שונים בראש כאשר קיימים עדיין זקיקים חיים, “מוחלשים”. לכן מדובר בטיפול שיכול לסייע כאשר קיים תהליך נשירה פעיל, גם אם הוא ממושך. מצב זה שכיח ומתרחש על רקע גנטי אצל נשים וגברים כאחד בכל הגילאים. במצב קצה, כאשר תהליך הנשירה הוזנח והתפתח עד למצב בו אין עוד זקיקים חיים, טיפולי פלזמה לקרקפת לא יסייעו- זהו מצב בו רוב הקרקפת כבר “חלקה” ללא עדות לזקיקים קיימים. בנשים, יש לשלול סיבות נוספות לנשירת השיער ולכן עליהן להגיע עם תשובות בדיקות דם עדכניות הללו: ספירת דם, רמת ברזל, רמת פריטין, TSH, ויטמין B12, וחומצה פולית.

במקרים של נשירה עקב סיבות הפיכות כגון טלוגן אפלוביום או אלופציה אריאטה אין טעם לבצע את הטיפול.

ביום הטיפול ספירת זקיקים - 6 יח במ"מ רבוע
3 חודשים לאחר הטיפול ביום הטיפול ספירת זקיקים- 14 יח במ"מ רבוע

מה צפוי בעת הטיפול ?

לאחר הכנת הנוזל, הוא מוזרק לקרקפת בעשרות ומאות נקודות באופן מדוד ומדויק בטכניקת מזותרפיה רגילה (הזרקות מרובות באופן שטחי לתוך הדרמיס העליון), בכמויות מזעריות אל האזור המועד לטיפול הסובל מהתקרחות (בשני המינים). ההזרקה מבוצעת באמצעות מכשור מיוחד המיועד להזרקה בטיפול זה המאפשר מדידה מדויקת של כמות החומר המוזרק ועומק ההזרקה כך שהתמיסה תוזרק במיקום מדויק ביחס לשורש זקיק השערה. תהליך ההזרקה אינו כואב ואינו מצריך הרדמה. הטיפול הינו טיפול פורץ דרך ולו רשומות הצלחות מרובות ברחבי העולם.

יתרונות טכניקת ההזרקה במרפאת ד”ר גיא שלום

ד”ר גיא שלום הוא רופא עור מומחה בתחום. בבדיקתו יבוצע אבחון מדויק של ההקרחה ואיבוד השיער ורק לאחר שההקרחה מאובחנת בוודאות כהקרחה אנדרוגנטית המטופל עובר למסלול הטיפול. מבוצע תיעוד מסודר וצילום מצב הקרקפת- הן בתמונות רגילות והן בתמונות מיקרו בהן נשמרת ספירת הזקיקים פר שדה צילום, מצב הקרקפת ומספר הזקיקים הסובלים מהתנוונות.

הפרדת הפלזמה נעשית במכשור ייחודי, מוגן פטנט, הקיים רק אצל ד”ר גיא שלום, המבטיח ריכוז טסיות הגבוה ביותר שניתן להשיג, עד 2.5 מיליון טסיות במ”ל, ריכוז המקביל לפי 20-25 מריכוז הטסיות הדם. זאת בניגוד להליך ההפרדה הסטנדרטי המבוצע ברוב המקומות בארץ שמגיע לריכוז טסיות של 250,000-500,000 טסיות במ”ל.

ההליך מבוצע באמצעות אקדח הזרקה מיוחד אשר מבטיח פיזור אחיד במאות נקודות על פני הקרקפת. הזרקה זו המבוצעת באמצעות מכשור ייעודי, המכוון לעומק המדויק הנדרש להצלחת הטיפול (0.8 מ”מ), הנעשית בפיזור מדויק ואחיד על פני כל הקרקפת ומבוצעת ע”י רופא עור מומחה. שיטה זו, באמצעות מכשור יעודי ויוקרתי זה הוכחה מחקרית כעליונה על כל הזרקה ידנית, הנעשית בגסות וללא כל דיוק בעומק ופיזור הפלזמה המוזרקת. רק כך מובטח הסיכוי הגבוה ביותר להצלחת הטיפול.

שימוש במכשור הטוב ביותר בארץ ובעולם ליצור הפלזמה, הזרקה המבוצעת במכשיר ייחודי וייעודי שנועד לטיפול גורמי גדילה שהוכח כעליון על כל שיטה אחרת קיימת, אבחון וביצוע הטיפול על ידי רופא עור- הם שמבטיחים את הסיכויים הטובים ביותר להצלחת הטיפול ולתוצאות הטובות ביותר.

רוב טיפולי גורמי הגדילה בארץ נעשים תוך שימוש במזרק ומחט רגילים על מנת להחדיר את נוזל הפלזמה לקרקפת- תהליך כואב, איטי ומאוד לא מדויק. טכניקה שכזו מאפשרת נקודות הזרקה בודדות ועל כן יעילותן נמוכה- ההשפעה המתקבלת הינה רק על האזור הסמוך לנקודת ההזרקה בלבד.

שימוש באקדח יעודי להזרקת פלזמה נותן מענה מושלם לכל חסרונות אלו משמעותיים אלו. האקדח מאפשר מאות נקודות הזרקה ובכך מבטיח תוצאות טיפול מדהימות- ההזרקה המבוצעת באמצעות האקדח מאפשרת לבצע יותר מ 2500 הזרקות בטיפול בודד ולהתפרש על אזור הרבה יותר גדול מאשר בזריקה בודדת. אקדח ההזרקה מאפשר חדירה מדויקת ברמה עשירית המילימטר לעומק העור הנכון ובכך הוא מבטיח טיפול ממוקד בשורש השערה. שיטת ההזרקה המדויקת ומהירות הביצוע שלה ממזערת את הכאב למידה שאינה מורגשת כך שהטיפול עובר בנעימים.

טיפולי פלזמה עשירה להצערת העור

היום יותר ויותר מבינים כי נוזל עשיר בטסיות וחומרי גדילה הוא אחד הטיפולים הטבעיים והמוצלחים ביותר לטובת הצערת העור- Rejuvenation. שימוש בטכניקת הזרקה נכונה והכנת תמיסה עשירה ע”פ הפרוטוקול הנכון יכולה לעצור הרס של סיבי קולגן המתרחש עם נזקי הגיל, ולגרות יצירת קולגן ואלסטין מואצת. תהליכים אלו למעשה יכולים לעדן ולצמצם את נזקי הזמן, המתבטאים בצניחה והופעת קמטים, רק שכאן מדובר על הזרקת חומר המופק באופן טבעי מהמטופל/ת עצמם.

מה ניתן לבצע?

טיפול מזותרפיה: הזרקה לעומק רדוד יחסית, המלווה בדקירות מרובות של העור. טיפול שמוביל לשיפור מרקם העור, ולא נועד לשפר קמטים עמוקים. לרוב מומלץ לאזור הלחיים, מצח, סנטר, צוואר, מחשוף החזה וגב היד.
טיפולי מילוי: מטרתם היא טיפול בקמטים עמוקים ומילוי נפחים שאבדו. לדוגמא מרזבי הדמעות והאזור סביב העין, קמטים נזולביאליים, קמטי ה”מריונטות” (בפינות הפה), עיצוב שפתיים, קמטים באזור הלחיים והסנטר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​